پالاز موکت بازار مولوی – پالاز

پالاز نمایندگی رسمی پالاز موکت فروش پالاز موکت به قیمت کارخانه خرید موکت پالاز

پالاز مولوی 021-55577030 مشاوره تخصصی و واتس اپ 09122073868
پالاز 021-74359

تمامی موکت ها به مدت محدود شامل ارسال رایگان در تهران (بالای 36 متر) بوده و همچنین امکان پرداخت درب منزل نیز وجود دارد.

خرید موکت در تهران

خرید موکت در تهران

یکی از دغدغه‌‌های خریداران در خصوص خرید موکت، نوع کیفیت و مرکز خرید آن است. امروزه فروشگاه‌های بسیاری در تهران وجود دارند که در زمینه خرید و فروش موکت فعالیت می‌کنند. همانطور که میدانید، موکت در مدل و کیفیت‌های متنوعی تولید می‌شود؛ به همین دلیل نیز لازم است که برای خرید آن به مراکز و فروشگاه‌های معتبری که موکت‌های با کیفیتی را عرضه می‌کنند، مراجعه نمود. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در زمینه خرید موکت در تهران را ارائه دهیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

ویژگی‌های موکت خوب

امروزه شاهد تولید موکت توسط شرکت‌های ایرانی نیز هستیم که محصولی مرغوب و باکیفیت را به مشتری عرضه می‌کنند. بنابراین علاوه بر برندهای خارجی، برندهای تولید داخل نیز از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشند. به طور کلی، یک موکت خوب دارای ضخامت مناسبی بوده و یک لایه بکینگ محکم در آن به کار رفته است. درواقع این لایه سبب محافظت از الیاف موکت در برابر کوبیدگی و آسیب می‌شود. ‌البته موکت‌های مذکور با قیمت بالاتری از موکت‌های معمولی به فروش می‌رسند. همچنین موکت به انواع مختلفی مانند الیاف طبیعی و مصنوعی تقسیم‌بندی می‌شوند که طبیعتا قیمت موکت با الیاف طبیعی بیشتر از نوع مصنوعی است. موکت‌های با الیاف طبیعی از پشم تولید می‌شوند. در مقابل موکت با الیاف مصنوعی از مواردی مانند اکریلیک، پلی استر، پلی آمید و… تشکیل می‌یابد. علاوه بر این، از دیگر ویژگی‌های موکت خوب، بافت فشرده آن است که طول عمر بیشتری دارند.

انواع موکت

در فروشگاه‌ها و تولیدی‌ها، موکت در انواع مختلفی عرضه می‌شود. از جمله:

  • موکت تایل: این موکت به شکل مربع بوده و مناسب برای هر فضایی است.
  • موکت کبریتی: یکی از انواع قدیمی موکت که قیمت ارزانی نیز دارد، موکت کبریتی است.
  • موکت نایلونی: از دیگر موکت‌های خانگی و هتلی، موکت‌ نایلونی است که ماندگاری بالا از جمله مهمترین مزیت آن محسوب می‌شود.
  • موکت پلی استر: لقب این موکت، ضد آلرژی بوده و گزینه مناسبی برای فضاهای پرتردد نیست.
  • موکت پشمی: یکی از انواع مدل‌های موکت گران قیمت و لوکس، موکت پشمی است.
  • و…

برای خرید موکت در تهران شما انتخاب‌های گسترده‌ای دارید، از  پرفروش‌ترین موکت‌ها در طرح و مدل‌های متنوع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موکت نمدی
  • موکت کبریتی
  • موکت چاپی
  • موکت طرح‌دار
  • موکت طرح سرامیک
  • موکت طرح برجسته
  • موکت پرز بلند
  • موکت تایل و رولی
  • و…

راهنمای خرید موکت در تهران

قبل از خرید موکت در تهران، نوع و مدل مدنظرتان را در نظر بگیرید. زیرا همانطور که در بالا نیز بیان کردیم، موکت‌ها از لحاظ رنگ، مدل، نوع بافت و… به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. ممکن است که یک مرکز تنها اقدام به عرضه موکت نمدی کند و شما نتوانید مدل مدنظر خود را از آن خریداری نمایید. پس برای خرید موکت، به فروشگاهی مراجعه کنید که دارای مدل و طرح انتخابی شما باشد. موکت‌های رولی تا ۴ متر فروش گسترده‌ای را به خود اختصاص می‌دهند ولی برای خرید موکت‌های با عرض بیشتر بایستی به فروشگاه‌های بزرگ مراجعه نمایید.

نحوه انتخاب موکت در تهران

یکی از بهترین روش‌های انتخاب موکت خوب در تهران، توجه به محل نصب و استفاده از آن است. برخی از موکت‌ها مناسب استفاده خانگی هستند و در طرح و مدل‌های گوناگونی تولید می‌شوند. الیاف به کار رفته در موکت‌های خانگی زیبا بوده و مورد پسند خریداران خانگی است. در مقابل، موکت‌های پرزبلند مناسب برای ساختمان‌های تجاری، اداری، کارگاهی، فروشگاهی و… نمی‌باشند. موکت تایل نیز از دیگر موکت‌هایی است که می توانید هم برای منزل و هم برای اداره از آن استفاده کنید. همچنین در زمان خرید موکت، به قیمت آن نیز توجه کرده و موکتی را خریداری کنید که کیفیت و قیمت معقولی داشته باشد. توجه به دکوراسیون منزل نیز از دیگر موارد مهمی است که نباید در هنگام خرید موکت از آن غافل شوید. برای بزرگتر نشان داده شدن محیط مدنظرتان، بهتر است که از موکت‌های پرزدار با پرز کوتاه‌تر استفاده کنید. موکت‌های با رنگ روشن نیز تاثیر بسیاری در بزرگتر نشان دادن منزلتان دارند.

مراکز خرید موکت در تهران

فروشگاه‌ها و شعبه‌های گوناگونی در نقاط متعددی از تهران، اقدام به تولید و عرضه موکت در طرح و جنس‌های مختلف می‌کنند. شما می توانید پس از انتخاب مدل و طرح موکت خود، مرکز معتبری را یافته و اقدام به خرید محصول کنید‌. توصیه می کنیم که برای خرید موکت، به فروشگاه‌های نامعتبر مراجعه نکنید. زیرا علاوه بر اتلاف وقت و هزینه، موکتی بی‌کیفیت در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما بایستی پس از مدت زمان کوتاهی به خرید مجدد موکت اقدام کنید.

نحوه خرید و سفارش موکت در تهران

برای خرید موکت در تهران مانند سایر شهرها، می توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

  • خرید حضوری: در این روش، به صورت حضوری به فروشگاه و موکت فروشی مد نظر خود مراجعه نموده و محصول انتخابی خود را خریداری می‌کنید.
  • خرید اینترنتی: در بسیاری از موارد، خریداران به دلیل مسافت دور یا عدم وجود زمان کافی، امکان دسترسی به خرید حضوری را ندارد. درنتیجه می توانند به شکل آنلاین و غیر حضوری به خرید موکت انتخابی خود بپردازند. چنانچه شما نیز امکان مراجعه حضوری به موکت فروشی‌ها را ندارید، خرید اینترنتی و آنلاین بهترین گزینه برایتان محسوب می‌شود.

قیمت خرید و فروش موکت در تهران

قیمت فروش موکت در تهران از نرخ ثابتی برخوردار نبوده و نمی توان قیمت یکسانی برای آن در نطر گرفت. زیرا این محصول در مراکز مختلفی به فروش می‌رسد که هر یک، نرخ مختص به خود را دارند. همچنین فاکتورهای متعددی نیز در قیمت فروش موکت تاثیر دارند. به طور مثال:

  • ابعاد موکت
  • مدل و طرح آن
  • جنس موکت
  • ضخامت موکت
  • میزان سفارش آن
  • و…

نتیجه‌گیری

یکی از کف‌پوش‌های مورد علاقه افراد از گذشته تا بحال، موکت است که امروزه بر طرح و انواع آن افزوده شده است. به دلیل استقبال افراد از این کف‌پوش، مراکز و فروشگاه‌های بسیاری اقدام به عرضه آن می‌کنند. در تهران نیز مانند سایر نقاط کشور مراکز فروش مختلفی از موکت وجود دارند که خریداران با مراجعه به این مراکز، موکت مدنظر خود را براساس سلیقه و نیاز خود خریداری می‌کنند. نکته مهم در خصوص خرید موکت در تهران، انتخاب فروشگاهی معتبر و قابل اطمینان می‌باشد که موکتی با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتری عرضه کند.

ارسال نظر :

فروش ویژه

مقالات

آرشیو مقالات
تماس با ما
راهنمای خرید