پالاز موکت بازار مولوی – پالاز

پالاز نمایندگی رسمی پالاز موکت فروش پالاز موکت به قیمت کارخانه خرید موکت پالاز

پالاز مولوی 021-55577030 مشاوره تخصصی و واتس اپ 09122073868
پالاز 021-74359

تمامی موکت ها به مدت محدود شامل ارسال رایگان در تهران (بالای 36 متر) بوده و همچنین امکان پرداخت درب منزل نیز وجود دارد.

راه‌های شناسایی موکت پالاز

راه‌های شناسایی موکت پالاز

موکت یکی از انتخاب‌های اول برای پوشش دهی فضای خانه است. با توجه به ویژگی‌هایی که در این محصول است، خانواده‌هایی که قصد کف‌پوش کردن منازل خود رادارند، از آن برای زیبایی و گرم کردن اتاق‌ها استفاده می‌کنند؛ زیرا موکت می‌تواند محیطی دل‌چسب و دنج برای در کنار هم بودن برای آن‌ها فراهم بیاورد. موکت‌ها می‌توانند به‌عنوان عایق صوتی و حرارتی عمل کنند و گرما و آرامش را مهمان‌خانه‌ها کنند. درحالی‌که در محصولات دیگر ممکن است این ویژگی وجود نداشته باشد. به‌علاوه نگهداری از موکت بسیار راحت است و به ابرازهای خاصی برای نصب نیاز ندارد و نگهداری و تمیز کردن آن راحت است.

راه‌های شناسایی موکت پالاز

راه‌های شناسایی موکت پالاز

شرکت پالاز موکت

در حال حاضر کارخانه‌ها و برندهای مختلفی در رابطه با تولید موکت فعالیت دارند که این مسئله گاهی ممکن است انتخاب‌های شمارا تحت تأثیر قرار دهد؛ زیرا انتخاب محصول باکیفیت در بین سایر محصولات دشوارتر می‌شود. یکی از شرکت‌های معروف و قدیمی که در زمینه تولید انواع موکت و کف‌پوش فعالیت دارد شرکت پالاز موکت است که فعالیت‌های خود را از سال 56 آغاز کرده است. رعایت برخی از نکات در هنگام خرید به شما کمک می‌کند که خرید مناسب و باکیفیتی را داشته باشید. محصولات پالاز موکت دارای طرح و رنگ متنوعی هستند و شما با توان و نیازی که داشته باشید می‌توانید از میان این محصولات دست به انتخاب بزنید.

کیفیت محصولات پالاز موکت مهم‌ترین مشخصه آن‌ها در بین محصولات دیگر است. البته هر محصولی در بازار برای خود دارای نشانه‌هایی است که با آن‌ها شناخته می‌شود، پالاز موکت نیز از این قاعده مستثنا نیست. پالاز موکت برای اینکه خیال شمارا در هنگام خرید راحت نماید راه‌هایی را برای شما قرار داده است که از طریق آن‌ها بتوانید محصولات این شرکت را شناسایی کنید. علاوه بر این کالای مشابه بسیاری در بازار وجود دارد که بیشتر آن‌ها کپی نامرغوب از محصولات اصلی هستند. با شناسایی محصولات اصلی در هنگام خرید از افراد سودجو در امان خواهید بود.

راه‌های شناسایی موکت پالاز

چندراه برای شناسایی محصولات پالاز موکت در بازار وجود دارد که در این بخش به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تمامی محصولات تولیدشده در شرکت پالاز موکت در هنگام بسته‌بندی در طاقه‌هایی قرار می‌گیرند که درروی آن‌ها لوگو پالاز موکت و علامت استاندارد نصب‌شده است. شما می‌توانید از این علامت در هنگام خرید برای شناسایی محصولات این شرکت استفاده کنید.
  • محصولات شرکت پالاز موکت دارای سریال 16 رقمی هستند که آن‌ها را از محصولات دیگر شرکت‌ها متمایز می‌کند.
  • اگر در هنگام خرید محصولات دقت نمایید، موکت‌هایی که در برند پالاز موکت تولید می‌شود، دارای لیبل هایی هستند که در پشت آن‌ها نصب‌شده است. این لیبل ها یکی از راه‌های شناسایی محصولات پالاز موکت هستند و علاوه بر این در آن‌ها اطلاعات کاملی از محصول موردنظر درج‌شده است که در اختیار شما قرار داده می‌شود.
  • متأسفانه در سال‌های اخیر کپی بسیار ضعیفی از محصولات پالاز موکت به بازار ارائه‌شده است که به‌هیچ‌وجه کیفیت آن‌ها قابل‌مقایسه با محصولات اصلی نیستند و به همین دلیل دقت داشته باشید که در خرید اینترنتی و حضوری از فروشنده تقاضای کد و طرح و شماره سریال محصول موردنظر را داشته باشید و آن را با نمونه‌های اصلی تطبیق دهید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • در هنگام خرید محصولات توجه داشته باشید که از نمایندگی‌های معتبر پالاز موکت چه به‌صورت حضوری و چه اینترنتی خرید نمایید زیرا برخی از فروشگاه‌ها به‌عنوان عاملین فروش محصولات پالاز موکت هستند و با ابن شرکت درفروش محصولات همکاری دارند و در خریدهای اینترنتی تا حد امکان از سایت‌های معتبر خرید کنید.
  • اطلاعاتی که درروی راهنمای خرید پالاز موکت درج‌شده است شامل رنگ موکت و بافت محصول موردنظر، متراژ آن، طرحی که انتخاب‌شده و کد طرح و جنس پوشش پشت موکت است. محصولات پالاز موکت دارای بارکد نیز هستند که ابعاد محصول نیز در آن درج‌شده است.
  • با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت می‌توانید از نمایندگی‌های فروش پالاز موکت در شهرهای مختلف اطلاع پیدا کنید.
  • قبل از اقدام به خرید می‌توانید از طرح‌ها و مدل‌های مختلف پالاز موکت که مناسب اتاق شما باشد اطلاع پیداکرده و حتی متراژ موردنظر خود را اندازه‌گیری نمایید و در هنگام خرید به‌راحتی بتوانید با توجه به جنس و الیاف، رنگ و طرح موردنظر خود را در میان محصولات متنوع پالاز موکت انتخاب کنید. اگر سفارش شما بالای 24 متر باشد ارسال محصولات پالاز موکت برای شما رایگان خواهد بود.

 

ارسال نظر :

فروش ویژه

مقالات

آرشیو مقالات
تماس با ما
راهنمای خرید