پالاز موکت بازار مولوی – پالاز

پالاز نمایندگی رسمی پالاز موکت فروش پالاز موکت به قیمت کارخانه خرید موکت پالاز

پالاز مولوی 021-55577030 مشاوره تخصصی و واتس اپ 09122073868
پالاز 021-74359

تمامی موکت ها به مدت محدود شامل ارسال رایگان در تهران (بالای 36 متر) بوده و همچنین امکان پرداخت درب منزل نیز وجود دارد.

موکت اتاق‌ خواب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

موکت اتاق‌ خواب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اتاق‌ خواب حریم خصوصی و فضای امن خانه است که محلی برای استراحت و کسب آرامش برای اهل خانه محسوب می‌شود. انتخاب کف‌پوش مناسب برای این فضا می‌تواند یکی از دغدغه‌های خانواده باشد. موکت یکی از قدیمی‌ترین انتخاب‌ها برای پوشش دادن فضای اتاق‌خواب است. در سال‌های اخیر تنوع زیادی در تولید انواع موکت به وجود آمده است و خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت دست به انتخاب بزنند. اتاق‌خواب و دکوراسیون آن بسیار مهم تلقی می‌شود و درعین‌حال که باعث آرامش و راحتی اعضای خانواده است، باید تمام وسایل با موکت اتاق خواب باهم هماهنگی داشته باشد.

موکت اتاق‌ خواب

موکت اتاق‌ خواب

یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب موکت برای اتاق‌خواب باید در نظر داشته باشید دوام و کیفیت آن است. موکت به دلیل اینکه یک عایق حرارتی در برابر سرما محسوب می‌شود به‌خصوص در مناطق سردسیر طرفداران بیشتری را دارد و برای تکمیل دکور اتاق‌خواب انتخاب اصلی خانواده‌ها به‌حساب می‌آید. موکت برای خانواده‌هایی که دارای فرزندان کوچک هستند نیز گزینه مناسبی است زیرا نظافت و تمیزی آن آسان‌تر است.

علاوه بر این از لحاظ اقتصادی نیز موکت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا نسبت به بقیه کف‌پوش‌ها قیمت مناسب‌تری  دارد و طول عمر آن نیز بیشتر است. هرچند که خرید مناسب نیازمند رعایت نکاتی ضروری است که در هنگام خرید باید به آن دقت شود. زیرا برخی از ویژگی‌ها در انتخاب موکت اتاق خواب از اهمیت بیشتری برخوردار هستند که ما در این بخش شمارا با آن‌ها آشنا می‌کنیم.

نکات مهم خرید موکت برای اتاق خواب

  • یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید موکت برای اتاق‌خواب توجه به الیاف آن است. الیاف موکت در دودسته طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود. در زمان خرید دقت داشته باشید که نوع الیاف انتخابی شما با آب‌وهوای منطقه‌ای که در آن سکونت دارید، هماهنگی داشته باشد. افرادی که در شمال کشور زندگی می‌کنند، رطوبت بالایی را در منطقه خود تجربه می‌کنند و الیاف طبیعی مثل پشم برای این افراد گزینه مناسبی نیست زیرا احتمال کپک زدن موکت در اثر رطوبت بسیار زیاد است.
  • موکتی که برای اتاق‌خواب استفاده می‌کنید باید قابلیت شستشوی بالایی داشته باشد زیرا  به دلیل تردد اعضای خانواده نیاز به شست‌وشوی مداوم خواهد داشت و ازآنجاکه شستشو عمر و کیفیت موکت را پایین می‌آورد، باید جنسی که برای موکت اتاق‌خواب استفاده می‌کنید، در برابر شستشو مقاوم باشد.
  • وزن موکت اتاق ‌خواب یکی دیگر از آیتم‌هایی است که در هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید. انتخاب موکت‌هایی با وزن سبک که در هنگام اسباب‌کشی حمل‌ونقل آن راحت‌تر باشد، در خرید بسیار مهم است.
  • دقت کنید برای فضای اتاق‌ خواب از موکت‌های نرم و راحت استفاده کنید و این موکت‌ها علاوه بر راحتی می‌توانند ظاهری بسیار جذاب و زیبا به اتاق شما ببخشد. موکت‌های پرز بلند نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای اتاق ‌خواب باشد.
  • بی‌شک رنگ موکت یکی از نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید، اگر فضای اتاق‌ خواب شما کوچک است، استفاده از رنگ‌های شاد تأثیر زیادی در بزرگ‌تر دیده شدن ابعاد اتاق دارد. درعین‌حال به دلیل تردد زیاد در اتاق‌ خواب موکت‌های این بخش خیلی زود کثیف می‌شوند و استفاده از رنگ‌های خیلی روشن گزینه مناسبی نیست. شاید رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای کم‌رنگ انتخاب مناسبی برای اتاق‌ خواب باشد. البته قبل از خرید حتماً رنگ‌بندی دیوارها و سرویس خواب را نیز در نظر بگیرید.
  • طرح و نقش موکت نیز یکی از گزینه‌های است که در هنگام خرید باید به آن توجه شود. موکت‌های طرح دار بسیار زیباتر هستند و جذابیت بیشتری به اتاق ‌خواب شما می‌بخشد و درعین‌حال تمیز کردن و جارو زدن آن‌ها بسیار سخت است. موکت‌های ساده و کبریتی درعین‌حال که زبر هستند، شرایط نگه‌داری و تمیزی راحت‌تری دارند.
  • متراژ فضا و اتاق‌ خواب در هنگام خرید باید مدنظر قرار گیرد. اگر اتاق‌ خواب شما بزرگ است، می‌توانید از رنگ‌های تیره با طرح‌های برجسته برای آن استفاده کنید. ولی اگر متراژ اتاق ‌خواب شما کم است، رنگ‌های روشن و طرح‌های ساده و خلوت گزینه بهتری هستند.
  • در زمان خرید باید توجه داشته باشید که این اتاق‌ خواب متعلق به چه کسانی است. اگر فردی که از این اتاق ‌خواب استفاده می‌کند فردی سالمند یا کودک باشد، بهتر است از موکت‌های دارای پرزهای بلند استفاده کنید که بافت‌های نرم‌تری دارند؛ زیرا در هنگام زمین خوردن احتمال آسیب‌دیدگی را به حداقل می‌رساند.
  • اینکه چقدر می‌خواهید برای موکت اتاق‌ خواب هزینه کنید، نقش زیادی در انتخاب طرح و رنگ و بافت آن دارد. در نظر داشته باشید که برندهای تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد و بهترین کار خرید از مراکز معتبر در این زمینه است. یکی از این مراکز خانه پالاز بازار مولوی است که بدون واسطه و مستقیم با قیمت کارخانه انواع موکت‌ها را در طرح و رنگ‌های مختلف در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

ارسال نظر :

فروش ویژه

مقالات

آرشیو مقالات
تماس با ما
راهنمای خرید