پالاز موکت بازار مولوی – پالاز

پالاز نمایندگی رسمی پالاز موکت فروش پالاز موکت به قیمت کارخانه خرید موکت پالاز

پالاز مولوی 021-55577030 مشاوره تخصصی و واتس اپ 09122073868
پالاز 021-74359

تمامی موکت ها به مدت محدود شامل ارسال رایگان در تهران (بالای 36 متر) بوده و همچنین امکان پرداخت درب منزل نیز وجود دارد.

۴ نکته مهم برای انتخاب موکت اتاق نشیمن

۴ نکته مهم برای انتخاب موکت اتاق نشیمن

اتاق نشیمن یا فضایی که در خانه به عنوان فضای نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد، کانونی ترین فضای یک خانه مخصوصا در خانه های آپارتمانی به حساب می آید. اتاق نشیمن فضایی با کاربرد بالا است که محل تجمع و گفتگوی اعضای خانواده، تماشای تلویزیون و … می باشد. اهمیت بالای اتاق نشیمن، سبب می شود که انتخاب موکت اتاق نشیمن به امری مهم تبدیل شود. از طرفی در خانه های آپارتمانی، از فضای نشیمن به عنوان اتاق پذیرایی از میهمان نیز استفاده می شود که این موضوع نیز اهمیت این فضا را افزایش می دهد. لذا با توجه به اهمیت بالای اتاق نشیمن، در این مقاله به بررسی نکات مهم انتخاب موکت اتاق نشیمن می پردازیم.

 

انتخاب موکت اتاق نشیمن

 

در انتخاب الیاف موکت دقت کنید

اولین نکته مهم در خرید موکت اتاق نشیمن یا سایر فضاها، انتخاب نوع الیاف موکت است. موکت ها را از نظر الیاف می توان به ۳ گروه کلی تقسیم نمود که عبارتند از :

۱- موکت های تولید شده با الیاف طبیعی (الیاف پشم)

موکت های پشمی موکت هایی لوکس هستند که به اتاق نشیمن شما شخصیت و وقار می دهند. این موکت ها علاوه بر زیبایی، دوام بالایی داشته و هنگام راه رفتن احاس نرمی و آرامش را به پاهای شما انتقال می دهند. همچنین عایق هایی بسیار خوب برای گرما و سرو صدا می باشند.

۲- موکت های تولید شده با الیاف مصنوعی

موکت های تولید شده از الیاف مصنوعی، با توجه به نوع الیاف ویژگی ها و مشخصات خاصی دارند. اما مهمترین نکته ای که موکت های تولید شده از الیاف مصنوعی را از موکت های پشمی جدا می کند، این است که بر خلاف موکت های پشمی در معرض خطر پوسیدگی های طبیعی و حشرات قرار ندارند.

۳- موکت های تولید شده با ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی

 با توجه به اینکه موکت های پشمی موکت هایی به نسبت گران هستند، یکی از راه حل ها برای استفاده از مزایای موکت های پشمی، استفاده از موکت هایی با الیاف ترکیبی است. در این موکت ها الیاف پشم به صورت ترکیب شده با سایر الیاف ها مورد استفاده قرار می گیرد. در اکثر اوقات این موکت ها از ترکیب ۸۰ درصد الیاف پشم و ۲۰ درصد الیاف نایلون تولید می شوند. این ترکیب سبب می شود که شما زیبایی و لوکس بودن موکت پشمی را همراه با دوام و مقاومت موکت نایلونی داشته باشید.

 

در انتخاب رنگ موکت اتاق نشیمن دقت کنید

در انتخاب رنگ موکت برای فضای نشیمن باید به نکات فراوانی دقت کرد. رنگ کفپوش به راحتی می تواند حس شما از فضا را دستخوش تغییر کند. رنگ موکت علاوه بر تاثیری که از نظر بصری روی ابعاد فضا دارد، نقشی تعیین کننده نیز در میزان تمیز کاری مورد نیاز فضا و همچنین میزان روشنایی و تاریکی فضا ایفا می کند.

 

برای خرید عجله نکنید، نمونه ها را به خوبی ببینید

برای خرید موکت اتاق نشیمن اصلا عجله نکنید. سعی کنید از چند فروشگاه و نمایشگاه موکت بازدید کرده و نمونه ها، طرح ها و رنگ های مختفی را ببینید. از متخصصین موکت مشورت بگیرید و از نظراتشان استفاده کنید.

شرکت رها به عنوان نماینده رسمی شرکت پالاز با داشتن چهار دفتر فروش مولوی، تهرانپارس، شمیران نو و شهرک گلستان واقع در منطقه ۲۲ تهران آماده فروش انواع طرح های موکت پالاز به قیمت کارخانه در هر متراژی می باشد.

 

از نصاب های حرفه ای استفاده کنید

برای این که ظاهر موکت کاملا آراسته بوده و نصب آن به خوبی انجام شود، حتما از نصاب های حرفه ای موکت استفاده کنید. زیرا یک نصب خوب و کامل، علاوه بر حفظ ظاهر موکت و فضا، عمر و دوام موکت را نیز تضمین کرده و میزان آسیب پذیری آن را کاهش می دهد.

همکاران نصاب ما آمادگی دارند جهت رفاه مصرف کنندگان محترم با مراجعه به محل مشتریان، علاوه بر ارائه کالیته نمونه های موکت پالاز، کار را به طور دقیق اندازه گیری کرده و موکت اتاق نشیمن را نصب نمایند.

 

ارسال نظر :

فروش ویژه

مقالات

آرشیو مقالات
تماس با ما
راهنمای خرید